Wednesday, October 3, 2012

Konvokesyen KYS + Final Exam

Fuuhhh ! Bestnyaa hari ne dapat tidur sampai jam dua petang. :-D
Terbalas juga tidur yang tidak cukup selama beberapa hari ne. Balik ja dari dewan exam kemarin terus landing sampai malam. Sedar tidak sedar, sekarang ne final exam sudah. Kelmarin paper Microeconomics, susah jugalah. Susah pasal tidak sempat buat preparation yang cukup, sebab sebelum ne sibuk dengan latihan intensif gamelan. Bayangkan paper Microeconomics jam 2.15 petang hari selasa, pagi selasa tu kami buat persembahan gamelan di Kolej Yayasan Sabah. Nah, terpaksa kami rush dari KYS tuu pergi balik UiTM sebelum jam 2 petang. Extremely tired !! Tapi fun jugalaa, dapat pengalaman baru buat persembahan masa konvokesyen. :-)



Ne laa team gamelan kami . 12 orang perempuan dan 2 orang jaa lelaki. Tidak termasuk cikgu kami dgn abg Darwan. Belakang kami tuu lah bangunan KYS, di sana lah kami buat persembahan. Gambar ne masa kami buat rehearsal. hehe. :-)


Haa, ne pula gambar masa hari konvokesyen tuuu. Kami semua pakai baju cheong sam, tapi sy ja laa yang pakai baju lelaki gara-gara kehabisan baju. Terpaksa adjust sendiri huhu. Kesiann.


Lepas jaa dari Konvokesyen KYS kelamrin jam 1 petang, Sy, Farah dan Nurul direct pergi exam. Penat gilaa. Study sampai tidak cukup tidur. Masa menjawab paper Eco pun boleh tertidur, tulisan pun naik turun.
Tapi okeyy la, ada juga yang dapat jawab biarpun tidak yakin dan pasal persembahan gamelan tuu, cikgu berpuas hati. Dan kami akan dapat saguhati masa hari jumaat nanti, hooooorreeyyyy !! Yang paling penting, kami akan dapat hostel semester depan sebab jadi pelajar keutamaan. Tidak payah la risau lagi mau fikir pasal keputusan kolej kediaman nanti kalau tidak berjaya. Thanks cikguuuu ! :-)







Semua control masa bergambar, haha ! Tettt !
Sama pula 'peace' kita kan Ainatul . :-D











Ne pulaa gambar candid, entah siapa yang ambil     gambar ne. eheh !


Other pictures of  us :-)


Semua lawa-lawa & hencom-hencom ahah !


Kami tidak peduli ada orang dekat belakang. Hoho !


Yayasan Sabah ;-)

No comments:

Post a Comment